Nowości produktowe

Konsultacja techniczna igus® za pośrednictwem Live Chatu już dostępna

By  | 

Cyfryzacja usług igus umożliwia klientom uzyskanie szybkiej porady bezpośrednio ze strony igus.eu

Dzięki usłudze LiveChat na stronie igus klienci mają do wyboru kolejną, a jednocześnie szybką i prostą drogę kontaktu ze specjalistą w zakresie tworzyw sztucznych w ruchu. Niezależnie od tego, czy są to pytania dotyczące budowy, nowych produktów czy technologii materiałów, bądź też zapytania ofertowe specjaliści firmy igus z działu sprzedaży technologii e-prowadników, przewodów i łożysk pomogą nawet w najtrudniejszych przypadkach.

LiveChat jest jednym z udoskonaleń wprowadzanych w obsłudze klienta na skutek inwestycji w infrastrukturę cyfrową. Ułatwia to klientom uzyskanie produktu zindywidualizowanego pod względem smarowania i bezobsługowości, co znacznie obniża koszty i ulepsza technologię pracy. (Źródło: igus GmbH)

LiveChat jest jednym z udoskonaleń wprowadzanych w obsłudze klienta na skutek inwestycji w infrastrukturę cyfrową. Ułatwia to klientom uzyskanie produktu zindywidualizowanego pod względem smarowania i bezobsługowości, co znacznie obniża koszty i ulepsza technologię pracy. (Źródło: igus GmbH)

LiveChat jest jednym z udoskonaleń wprowadzanych w obsłudze klienta na skutek inwestycji w infrastrukturę cyfrową. Dzięki 30 dostępnym narzędziom online i 16 darmowym aplikacjom, igus oferuje już możliwość pozyskania żądanego produktu bez straty cennego czasu. Dzięki łatwo dostępnym narzędziom online klient może obliczyć, skonfigurować i zamówić bezsmarowne i bezobsługowe rozwiązania w zakresie tworzyw sztucznych. Dla rozpowszechnienia informacji i jeszcze większego ułatwienia wyboru spośród 100 000 produktów dostępnych w ofercie tworzyw sztucznych w ruchu, strona igus stała się jeszcze bardziej przyjazna użytkownikowi. Przykładem tego jest zastosowanie nowych opcji filtrowania dla niektórych serii produktów. Wraz z rozwojem i rozszerzaniem oferty nowego sklepu internetowego, klienci mogą teraz uzyskać szybszy dostęp do pożądanych produktów.

Nawet w przypadku kontaktu osobistego, klienci korzystają z nowych opcji udostępnionych przez cyfryzację usługi. W zakresie wsparcia i konsultacji, pracownik igus może wykonać obliczenia i konfigurację bezpośrednio na obiekcie, przesłać ofertę i od razu zamówić dany produkt. Co więcej, terenowi Inżynierowie Sprzedaży igus zostali wyposażeni w tablety z opracowanym przez firmę igus oprogramowaniem inżynieryjnym. Oprócz tego, klienci mogą korzystać z pomocy specjalistycznych zespołów w 16 grupach produktów, a także doradców z 13 branż oraz usługi kontaktu telefonicznego.

Chat jest dostępny w godzinach od 8:30 do 16:00. LiveChat igus jest dostępny w m. in. w Niemczech, Wielkiej Brytanii, USA, Francji, Chinach i Polsce a wkrótce zostanie uruchomiony też w innych krajach.

LiveChat jest dostępny pod adresem www.igus.pl


KONTAKT Z PRASĄ w igus Polska:

Paulina Skowron
Marketing Manager

igus Sp. z o.o.
ul. Działkowa 121C
02-234 Warszawa
Mobile: 666 842 679
Faks: 22 863 61 69
info@igus.pl
www.igus.pl


PRESS CONTACT in igus GmbH:

Oliver Cyrus
Head of PR & Advertising

igus GmbH
Spicher Str. 1a
D-51147 Köln
Tlf.. +49 (0) 22 03 / 96 49 – 459
Fax +49 (0) 22 03 / 96 49 – 631
ocyrus@igus.de
www.igus.de


INFORMACJA O IGUS:
Firma igus jest światowym liderem w produkcji systemów prowadzenia przewodów i polimerowych łożysk ślizgowych. To rodzinne przedsiębiorstwo z siedzibą w Kolonii ma swoje oddziały w 35 krajach i zatrudnia około 3 180 pracowników na całym świecie. W 2016 roku firma igus wygenerowała obroty rzędu 592 milionów Euro. igus ma największe w swojej branży laboratoria badań i fabryki, dzięki czemu może w bardzo krótkim czasie zaoferować klientom innowacyjne i dostosowane do ich potrzeb produkty i rozwiązania.


Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *