Wydarzenia

Spotkanie z marką Tork na PGE Narodowym

By  | 

14 września na Stadionie Narodowym PGE Narodowy w Warszawie, miejscu najlepszych wydarzeń sportowych, rozrywkowych i biznesowych w Polsce, odbyło się spotkanie reprezentantów firm i mediów zajmujących się branżą nieruchomości z przedstawicielami firmy Essity, lidera w zakresie profesjonalnych rozwiązań do utrzymania higieny pod marką Tork. Spotkanie było poświęcone nowym produktom i rewolucyjnym rozwiązaniom w utrzymaniu czystości obiektów o dużym natężeniu ruchu. Gospodarzami spotkania były Wioletta Broda, Senior Product Manager i Ewelina Bagińska, Key Account Manager.

Wioletta Broda przedstawiła gościom przełomowe i nowoczesne rozwiązanie do wycierania rąk – Tork PeakServe®, system niekończących się ręczników, idealnie sprawdzający się w miejscach o dużym natężeniu ruchu. Marka Tork połączyła ręczniki w roli o wysokiej wydajności z ręcznikami składanymi, które można łatwiej uzupełniać tworząc rewolucyjną hybrydę. Nowy produkt łączy nieosiągalną dotychczas wydajność z unikalnym sposobem dozowania ręczników. Tork PeakServe® przeznaczony jest głównie do miejsc o dużym natężeniu ruchu. Sprawdzi się np. na stadionach, lotniskach, w centrach handlowych, gdzie łazienki są często zatłoczone i brudne, a ich utrzymanie w czystości stanowi duże wyzwanie dla osób odpowiedzialnych za zarządzanie obiektem. Wioletta Broda podkreśla, że „bez względu na to, czy mówimy o zarządzaniu stadionem, salą koncertową czy lotniskiem, umożliwienie gościom jak najszybszego skorzystania z czystej łazienki to klucz do sukcesu biznesowego.”

W drugiej części spotkania goście mieli okazję bliżej poznać Tork EasyCube™. O najnowszej aplikacji internetowej, która ułatwia ekipom sprzątającym wykonywanie swoich działań opowiadała Ewelina Bagińska.

Gdy personel sprzątający i kierownicy mają dostęp do informacji o aktualnym zapotrzebowaniu, metodyka sprzątania ulega całkowitej zmianie. Praca w dużych obiektach – takich jak stadiony czy lotniska – przestaje być frustrującą zgadywanką, a staje się precyzyjnie określonym zadaniem. – twierdzi Ewelina Bagińska.

16753888_10154968368508582_1453263065_n

Tork EasyCube™  to usługa w chmurze, która zbiera dane z poszczególnych urządzeń i przekazuje personelowi sprzątającemu aktualne informacje o stopniu zużycia ręcznika, papieru, mydła czy środka dezynfekującego do rąk. System informuje też o liczbie gości korzystających z danego pomieszczenia. W ten sposób powstała nowa filozofia sprzątania, która pozwala uniknąć zbędnej pracy, zapewnia większe zadowolenie klientów i rewolucyjnie zwiększa motywację personelu. Zamiast sztywnego harmonogramu personel sprzątający korzysta z tabletów informujących, gdzie i co wymaga interwencji.

Tork PeakServe® i Tork EasyCube™ to najnowsze rozwiązania marki Tork, a także doskonały przykład na to, że marka stale monitoruje potrzeby i oczekiwania rynku oraz wychodzi im na przeciw wprowadzając innowacyjne i praktyczne rozwiązania.

 
Link do filmu o Tork EasyCube™

Link do filmu o Tork PeakServe®

Więcej informacji o najnowszych rozwiązaniach:

 


Marka Tork®
Marka Tork jest dostawcą profesjonalnych rozwiązań do utrzymania higieny dla szerokiej gamy odbiorców: od restauracji, przez służbę drowia, biura i szkoły po przemysł. Na rozwiązania składają się dozowniki, ręczniki i papiery toaletowe, mydła, serwetki i czyściwa kuchenne oraz przemysłowe. Dzięki wiedzy eksperckiej, funkcjonalnym produktom i polityce zrównoważonego rozwoju Tork jest liderem w swojej branży. Należąca do Essity (wcześniej SCA) marka Tork dostarcza rozwiązania klientom w ponad 80 krajach. Szczegółowe informacje i aktualności o nowych produktach są dostępne na stronie www.tork.pl


Essity

Essity to wiodącą globalna firma zajmująca się higieną i ochroną zdrowia, która opracowuje produkuje i sprzedaje środki ochrony osobistej (produkty higieniczne dla dzieci, kobiet, osób z problemem nietrzymania moczu i artykuły medyczne), oraz produkty i usługi w zakresie higieny dla sektora prywatnego i profesjonalnego – Consumer Tissue &  Professional Hygiene. Wizją Essity jest podnoszenie jakości życia poprzez dostarczanie najlepszych rozwiązań w zakresie higieny i ochrony zdrowia. Produkty Essity są sprzedawane w około 150 krajach pod silnymi wiodącymi markami, w tym markami globalnymi TENA i Tork oraz lokalnymi: Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo, Vinda i Zewa. Firma zatrudnia 48,000 pracowników na całym świecie, a dochód uzyskany ze sprzedaży w 2016 roku wyniósł SEK 101 miliardów (EUR 10.7 miliardów). Zrównoważony wzrost jest integralnym elementem modelu biznesowego Essity, przynoszącym korzyść ludziom oraz środowisku. Siedziba główna Grupy Essity jest w Sztokholmie, w Szwecji i tam też jest notowana na giełdzie papierów wartościowych Nasdaq. Wcześniej Essity była częścią Grupy SCA. Więcej informacji na www.essity.com


Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *