Bezpieczeństwo i ochrona środowiska

Narzędzia Tork pomagają firmom zapewnić nowe standardy higieny

By  | 

Tork dostarcza narzędzia i rozwiązania dla biznesu pomocne w funkcjonowaniu w nowych warunkach

Tork, marka Essity, oferuje firmom pomoc, aby mogły sprostać nowym wymaganiom dotyczącym higieny. Kampania Tork „Zapewnij nowe standardy higieny” to kompleksowy zestaw materiałów, z którego mogą korzystać firmy, tworząc plan ponownego otwarcia i aktualizując dotychczasowe procedury higieniczne. Bezpłatny, dostępny do pobrania zestaw narzędzi „Powrót do pracy” („Back to Business”) pomaga spełnić wymagania nowej rzeczywistości i sprawia, że ludzie mogą poczuć się bezpiecznie. Dzięki bogatej wiedzy i wieloletniemu doświadczeniu w dziedzinie higieny, Tork wspiera firmy w skutecznym spełnianiu podwyższonych wymagań higienicznych.

81% respondentów, którzy wzięli udział w ostatnim światowym badaniu zwiększyło swoje oczekiwania dotyczące higieny i bezpieczeństwa w toaletach publicznych w porównaniu z sytuacją przed pandemią COVID-19, a przestrzeganie zasad higieny nigdy dotąd nie było dla nich tak ważne.(1)

– Ostatnie miesiące były wyzwaniem dla firm – tych, które pozostały otwarte, jak również tych, które pracowały w ograniczonym zakresie. Wzrosły oczekiwania klientów dotyczące higieny, a przy ponownym uruchomieniu działalności, procedury higieniczne są poddawane dokładniejszej kontroli – podkreśla Don Lewis, prezes Essity Professional Hygiene. – Tork oferuje rozwiązania w oparciu o wieloletnie doświadczenie i najnowsze wytyczne ogólnoświatowych organizacji zdrowia publicznego. Naszym celem jest pomoc w utrzymaniu higieny w obiektach i wsparcie naszych klientów w tym trudnym czasie.

Nowe materiały dla firm zawierają:

  • Bezpłatny, dostosowany do różnych potrzeb zestaw narzędzi „Powrót do pracy” („Back to Business”) zawierający oznakowania i listy kontrolne, które mogą być wykorzystane jako część planu ponownego otwarcia biznesu.
  • Infografiki i filmy edukacyjne, które szczegółowo opisują, w jaki sposób rozwiązania higieniczne, takie jak ręczniki papierowe, produkty do pielęgnacji skóry, chusteczki higieniczne i systemy serwetek, przyczyniają się do stworzenia czystszego i bezpieczniejszego obiektu.
  • Rekomendacje dotyczące produktów Tork pomagające zapewnić nowe standardy higieny.

Nowa inicjatywa to kontynuacja kampanii Tork Pracuj bezpiecznie, której materiały są nadal dostępne na stronie internetowej marki. Są to zestawy pomocne dla poszczególnych segmentów rynku, m.in. dla służby zdrowia, szkolnictwa wyższego, przemysłu czy gastronomii.

Realizując misję dbania o bezpieczeństwo i tworzenie nowych standardów higieny, marka Tork weźmie udział w tegorocznej edycji Interclean Amsterdam Online 2020. Tork będzie głównym sponsorem wydarzenia, które odbędzie się 3-6 listopada. Specjaliści marki poprowadzą wirtualne sesje i będą uczestniczyć w panelach dyskusyjnych, dzieląc się swoją wiedzą, pomysłami i inspiracjami. Głównym celem Tork jest zapewnianie i optymalizacja standardów higieny dzięki czyszczeniu opartemu na danych oraz Tork EasyCube®, a także produktom Tork do czyszczenia powierzchni, do higieny rąk i pielęgnacji skóry.

Aby zarejestrować się na Interclean Amsterdam Online 2020, należy kliknąć tutaj.

Bezpłatne materiały i więcej informacji o tym, jak Tork wspiera firmy we wprowadzaniu i utrzymaniu nowych standardów higieny: tutaj.


Marka Tork®
Marka Tork jest dostawcą profesjonalnych rozwiązań do utrzymania higieny dla szerokiej gamy odbiorców: od restauracji, przez służbę zdrowia, biura i szkoły po przemysł. Na rozwiązania składają się dozowniki, ręczniki i papiery toaletowe, mydła, serwetki i czyściwa kuchenne oraz przemysłowe. Dzięki wiedzy eksperckiej, funkcjonalnym produktom i polityce zrównoważonego rozwoju Tork jest liderem w swojej branży. Należąca do Essity marka Tork dostarcza rozwiązania klientom w ponad 110 krajach. Szczegółowe informacje i aktualności o nowych produktach są dostępne na stronie www.tork.pl

Essity
Firma Essity to światowy lider branży higienicznej i ochrony zdrowia, stworzona do podnoszenia jakości życia poprzez dostarczanie niezbędnych na co dzień produktów i rozwiązań. Produkty Essity są sprzedawane w około 150 krajach pod wiodącymi światowymi markami TENA i Tork oraz innymi silnymi markami, takimi jak JOBST, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo, Vinda oraz Zewa. Firma Essity zatrudnia ok. 46 000 pracowników, a jej wartość sprzedaży netto w 2019 r. wyniosła ok. 129 mld koron szwedzkich (12,2 mld euro). Siedziba główna firmy mieści się w Sztokholmie (Szwecja). Firma jest notowana na sztokholmskiej giełdzie NASDAQ. Więcej informacji na www.essity.com.

(1) https://www.torkusa.com/about/pressroom/make-the-safer-choice

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *