Wydarzenia

Tork ponownie uhonorowany nagrodą Business Superbrands

By  | 

Za nami uroczysta gala finałowa XV edycji Superbrands Polska, gdzie zostały wyłonione najsilniejsze marki, cieszące się uznaniem oraz renomą w poszczególnych branżach. „The new normal” – nowa normalność to hasło przewodnie piętnastej edycji projektu.Tegoroczne wydarzenie zgromadziło przedstawicieli marek oraz osobistości ze świata kultury i biznesu. W imieniu Tork nagrodę Business Superbrands odebrał Wojciech Nizio, Regional Brand Activation Manager, który na co dzień odpowiada za budowanie strategii i komunikację zewnętrzną. Koordynuje działania PR w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W pracy wyznaje zasadę „think big”. Współtworzy i nadzoruje kampanie uwzględniając obowiązujące trendy i szersze spojrzenie na otoczenie komunikacyjne.

– Niezmiernie cieszy nas, że po raz kolejny znaleźliśmy się w gronie laureatów. Ta nagroda świadczy o sile marki. Uzyskaliśmy pozytywną opinię ekspertów branżowych Konfederacji Lewiatan w ramach czterech ważnych w naszej pracy obszarów: jakości produktów i usług, jakości relacji B2B, innowacyjności oraz działań CSR. Takie wyróżnienie zdecydowanie napędza do kolejnych działań – podkreślił Wojciech Nizio po odebraniu nagrody.

Przypomnijmy, że badanie Superbrands jest największym w Polsce konsumenckim sondażem siły
i wizerunku marek. Laureaci wybierani są w oparciu o Indeks Siły Marki i opinię Rady Marek – stałego grona doradczego Superbrands, złożonego z 36 ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Najważniejsze czynniki świadczące o sile marki to jej znajomość, korzystanie z jej oferty oraz gotowość do polecenia jej innym konsumentom. Natomiast najsilniejsze marki biznesowe wybierane są w drodze dwustopniowej kwalifikacji: w pierwszej kolejności tworzona jest ich długa lista, poddawana następnie ocenie ekspertów branżowych Konfederacji Lewiatan – najbardziej wpływowej polskiej organizacji biznesowej reprezentującej interesy pracodawców w kraju oraz w Unii Europejskiej.


Marka Tork®
Marka Tork jest dostawcą profesjonalnych rozwiązań do utrzymania higieny dla szerokiej gamy odbiorców: restauracji, hoteli, placówek opieki zdrowotnej, biur, szkół oraz zakładów produkcyjnych. W ofercie marki są dozowniki, ręczniki i papiery toaletowe, mydła, serwetki i czyściwa kuchenne oraz przemysłowe. Dzięki wiedzy eksperckiej, funkcjonalnym produktom i polityce zrównoważonego rozwoju Tork jest liderem w swojej branży. Należąca do Essity marka Tork dostarcza rozwiązania klientom w ponad 110 krajach. Szczegółowe informacje i aktualności o nowych produktach są dostępne na stronie www.tork.pl
Essity
Firma Essity to światowy lider branży higienicznej i ochrony zdrowia, stworzona do podnoszenia jakości życia poprzez dostarczanie niezbędnych na co dzień produktów i rozwiązań. Produkty Essity są sprzedawane w około 150 krajach pod wiodącymi światowymi markami TENA i Tork oraz innymi silnymi markami, takimi jak JOBST, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo, Vinda oraz Zewa. Firma Essity zatrudnia ok. 46 000 pracowników, a jej wartość sprzedaży netto w 2020 r. wyniosła 13,3 mld dolarów. Siedziba główna firmy mieści się w Sztokholmie (Szwecja). Firma jest notowana na sztokholmskiej giełdzie NASDAQ. Więcej informacji na www.essity.com

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *