Bezpieczeństwo i ochrona środowiska

Tork wprowadza do sprzedaży maseczki na twarz

By  | 

Ostatnie badania pokazują, że oczekiwania dotyczące standardów higieny w przestrzeniach publicznych pozostają wysokie

W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie maseczkami ochronnymi i regulacje nakazujące ich noszenie w miejscach pracy, Tork wprowadza na rynek wysokiej jakości maseczki. Są one uzupełnieniem zróżnicowanej gamy produktów marki i mają pomóc przedsiębiorcom w spełnianiu oczekiwań dotyczących wyższych standardów higieny w przestrzeni publicznej. Badanie Essentials Initiative Survey1, przeprowadzone na zlecenie Tork i Essity, w którym wzięło udział 10 000 respondentów z 10 krajów, wskazuje na oczekiwania dotyczące podwyższenia standardów, zwłaszcza w szpitalach (77%) i restauracjach (60%).

Gdy firmy na całym świecie ponownie zwiększają skalę swojej działalności, maseczki na twarz pozostają elementem codzienności. W zakładach produkcyjnych, gdzie jest duże zagęszczenie pracowników, choroba personelu może doprowadzić do przestojów w produkcji. Z kolei w branży hotelarskiej przestrzeganie zasad higieny wpływa na wzrost zaufania klientów. Natomiast w placówkach ochrony zdrowia, na pierwszej linii frontu często znajduje się zarówno personel administracyjny, jak i sprzątający. Stosowane środki ostrożności mają tam decydujący wpływ na kontrolę zakażeń i jakość opieki.

Aby pomóc ograniczyć rozprzestrzenianie się infekcji, maseczki na twarz muszą być odpowiedniej jakości i zgodne z normami.

Do oferty Tork wprowadzone zostały dwa rodzaje maseczek: Tork maseczki ochronne typu II oraz Tork maseczki medyczne typu IIR. Spełniają normę EN 14683: 2019 i zostały zaprojektowane tak, aby zmniejszyć ryzyko rozprzestrzeniania się infekcji z użytkownika na inne osoby. Tork maseczki medyczne typu IIR posiadają elastyczne opaski na głowę lub uszy i są odporne na przesiąkanie (odporność na przesiąkanie ≥ 16 kPa zgodnie z EN 14683).

Maseczki ochronne typu II pakowane są po 10 sztuk, co ułatwia ich rozdawanie pracownikom. Tork maseczki medyczne typu IIR są natomiast kompatybilne z dozownikiem H2 lub H3, dzięki czemu możliwe jest ich jednorazowe pobieranie. Maseczki mogą być także wydawane z pojedynczych pudełek wyposażonych w perforowane otwory.

– Istotny jest właściwy sposób noszenia maseczki – powinna zakrywać twarz od nosa do brody. Warto też pamiętać o dokładnym umyciu lub dezynfekcji rąk bezpośrednio przed jej założeniem i od razu po jej zdjęciu – podkreśla Wojciech Nizio, Regional Brand Activation Manager marki Tork.

O badaniu Essentials Initiative 2020-2021
W światowym badaniu internetowym, przeprowadzanym co dwa lata, zbieramy informacje od opinii publicznej, zadając pytania około 15 000 respondentom w wieku 16-85 lat z 15 krajów. Badanie to podkreśla postawy, zachowania i sposób myślenia w szerokim zakresie obszarów higieny i zdrowia. Badania prowadzono w okresie od grudnia 2019 r. do stycznia 2020 r. i uzupełniono je w lipcu 2020 r. o dogłębną analizę kwestii higieny i zdrowia związanych z pandemią koronawirusa – przeprowadzono ankietę wśród ponad 10000 respondentów w 10 krajach. Wyniki badania znajdują się tutaj.


Dodatkowe informacje:
A PRiori Communications, +48 570 774 727, office@apriori-communications.com

LinkedIn: Tork

Instagram: @Tork_Polska

Facebook: @TorkPolska

Marka Tork®
Marka Tork jest dostawcą profesjonalnych rozwiązań do utrzymania higieny dla szerokiej gamy odbiorców: restauracji, hoteli, placówek opieki zdrowotnej, biur, szkół oraz zakładów produkcyjnych. W ofercie marki są dozowniki, ręczniki i papiery toaletowe, mydła, serwetki i czyściwa kuchenne oraz przemysłowe. Dzięki wiedzy eksperckiej, funkcjonalnym produktom i polityce zrównoważonego rozwoju Tork jest liderem w swojej branży. Należąca do Essity marka Tork dostarcza rozwiązania klientom w ponad 110 krajach. Szczegółowe informacje i aktualności o nowych produktach są dostępne na stronie www.tork.pl

Essity
Firma Essity to światowy lider branży higienicznej i ochrony zdrowia, stworzona do podnoszenia jakości życia poprzez dostarczanie niezbędnych na co dzień produktów i rozwiązań. Produkty Essity są sprzedawane w około 150 krajach pod wiodącymi światowymi markami TENA i Tork oraz innymi silnymi markami, takimi jak JOBST, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo, Vinda oraz Zewa. Firma Essity zatrudnia ok. 46 000 pracowników, a jej wartość sprzedaży netto w 2020 r. wyniosła 13,3 mld dolarów. Siedziba główna firmy mieści się w Sztokholmie (Szwecja). Firma jest notowana na sztokholmskiej giełdzie NASDAQ. Więcej informacji na www.essity.com.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *