Wydarzenia

Zacieśnianie współpracy by wspierać przedsiębiorstwa w stawaniu się bardziej inteligentnymi

By  | 

Capgemini i Dassault Systèmes potwierdzają, że strategia transformacji biznesowej sprawdzona pod kątem minimalizowania ryzyka i optymalizowania wyników wymaga wspierania klientów w przemianach. Obie firmy ogłosiły zacieśnienie współpracy mającej na celu stawienie czoła wyzwaniom z zakresu inteligentnych produktów, systemów, operacji, form wsparcia i usług. Partnerstwo obu firm jest ukierunkowane na wspieranie klientów na każdym etapie transformacji. Bazuje ono na doskonałej znajomości branż oraz doświadczeniu Capgemini z zakresu technologii oraz przetwarzania danych w połączeniu z zaawansowanymi możliwościami platformy 3DEXPERIENCE od Dassault Systèmes.

Aby uzyskać przewagę konkurencyjną, przedsiębiorstwa muszą działać proaktywnie w kierunku transformacji cyfrowej. Należy m.in. przyjrzeć się ofercie produktów i usług, metodom produkcji oraz sposobom prowadzenia działalności i budowania relacji biznesowych w dążeniu do realizacji potrzeb klientów. Wiele przedsiębiorstw wciąż korzysta z przestarzałych systemów i silosów danych, a ponadto bazuje na niespójnych procesach i nie ma zdefiniowanej strategii ukierunkowanej na ciągłą innowacyjność. Celem Capgemini i Dassault Systèmes jest wspieranie klientów w osiąganiu wartości biznesowej na każdym etapie transformacji cyfrowej oraz doskonalenie ich wydajności biznesowej dzięki oferowaniu nowych funkcjonalności w poniższych obszarach:

  • Digital Engineering Lifecycle Management (DELM) jest ukierunkowanym na przyszłość rozszerzeniem tradycyjnego zarządzania cyklem życia produktów (PLM), bazującym na najnowszych technologiach z zakresu symulacji oraz wirtualnych kopii bliźniaczych.
  • Model Based System Engineering (MBSE), dzięki modelowaniu, poprawia współpracę interdyscyplinarną w całym cyklu życia systemów.
  • Manufacturing Operations Management (MOM) pomaga tworzyć kompleksowe systemy do przechowywania i wymiany informacji.
  • Advanced Analytics (ADA) to funkcje i narzędzia wspierające innowacyjność, decyzje o wytworzeniu lub zakupie, efektywne działanie w procesach przetargowych oraz zwiększenie potencjału finansowego przedsiębiorstwa.
  • Advanced Planning and Scheduling (APS) to narzędzia dla klientów pozwalające rozwiązywać złożone zagadnienia w logistyce i zarządzaniu personelem w celu zapewnienia dostępności zasobów, w odpowiedniej ilości, w odpowiednim czasie.

Wspólnie Capgemini i Dassault Systèmes stworzą kompleksową ofertę usług kształtującą nowe oblicze branż.

– W ubiegłym roku udało się nam zacieśnić współpracę z Capgemini – mówi Florence Verzelen, wiceprezes Dassault Systèmes ds. przemysłu, marketingu i zrównoważonego rozwoju. – Bardzo cieszymy się z możliwości zaoferowania naszym klientom sprawdzonych narzędzi transformacyjnych oraz pokazania potencjału drzemiącego w wiedzy i doświadczeniu oraz know-how obu firm.

– Połączenie wiedzy i doświadczenia Capgemini z zakresu transformacji cyfrowej oraz doskonałej znajomości sektora z możliwościami platformy Dassault Systèmes i bogatą ofertą oprogramowania pozwala nam pomagać klientom w odkrywaniu potencjału drzemiącego w danych w celu skrócenia czasu wprowadzania produktów na rynek, optymalizowania wydajności operacyjnej i tworzenia nowych strumieni przychodów dzięki innowacyjnym usługom i monetyzacji danych – mówi Roshan Gya, dyrektor zarządzający ds. przemysłu inteligentnego, Capgemini Invent.


Informacje o firmie Dassault Systèmes
Dassault Systèmes, 3DEXPERIENCE Company, jest katalizatorem ludzkiego postępu. Zapewniamy firmom i użytkownikom indywidualnym wirtualne środowiska 3D do współpracy w celu opracowywania zrównoważonych innowacji. Tworząc wirtualne bliźniaki prawdziwego świata dzięki platformie i aplikacjom 3DEXPERIENCE, nasi klienci przekraczają granice w zakresie innowacji, nauki i produkcji. Z rozwiązań Dassault Systèmes korzysta ponad 290 000 różnej wielkości firm z rozmaitych branż w ponad 140 krajach. Więcej informacji znajduje się na stronie www.3ds.com/pl-pl.

3DEXPERIENCE, znak Compass, 3DS logo, CATIA, BIOVIA, GEOVIA, SOLIDWORKS, 3DVIA, ENOVIA, EXALEAD, NETVIBES, MEDIDATA, CENTRIC PLM, 3DEXCITE, SIMULIA, DELMIA, oraz IFWE są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi stanowiącymi własność Dassault Systèmes, francuskiej „société européenne” (wpis do rejestru handlowego Versailles # B 322 306 440), lub firm zależnych na terenie Stanów Zjednoczonych i/lub innych krajów.

O Capgemini
Capgemini to światowy lider w dziedzinie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej. Celem Grupy jest dążenie do odpowiedzialnej społecznie, zintegrowanej i zrównoważonej przyszłości, w której potencjał ludzki jest wspierany nowymi technologiami. Capgemini jest wielokulturową i odpowiedzialną organizacją, liczącą ponad 270 000 pracowników zatrudnionych w 50 krajach. Dzięki ponad 50-letniemu doświadczeniu w branży, firma cieszy się zaufaniem klientów w zakresie kompleksowej realizacji nowoczesnych usług biznesowych. Grupa specjalizuje się w tworzeniu strategii, projektowaniu rozwiązań, a także działaniach operacyjnych, opartych na innowacyjnych i dynamicznie rozwijających się technologiach chmurowych, sztucznej inteligencji, jak również na sieciach komputerowych i danych, oraz inżynierii cyfrowej, nowoczesnych platformach i oprogramowaniu. Grupa odnotowała globalne przychody w wysokości 16 mld Euro w 2020 roku. Get the Future You Want

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *