Wydarzenia

ABB i Nobel Media ogłaszają międzynarodowe partnerstwo

By  | 

Wspólna inwestycja w rozwój idei i globalną inspirację Nagrody Nobla.

ABB i Nobel Media ogłosiły międzynarodowe partnerstwo, łączące dwie uznane organizacje zaangażowane w rozwijanie innowacji, edukacji i badań naukowych. Tym samym ABB stała się jednym z niewielu Międzynarodowych Partnerów Nagrody Nobla, dołączając do prestiżowej grupy innowatorów: 3M, Ericsson, Scania i Volvo Cars.

Nobel Media, podmiot należący do Fundacji Nobla, odpowiada za promowanie Nagrody Nobla wśród milionów ludzi na całym świecie poprzez specjalne wydarzenia, media oraz wystawy i działania związane z upamiętnieniem Alfreda Nobla oraz osiągnięciami Laureatów Nagrody Nobla. Dzięki takim działaniom i wydarzeniom, w tym Spotkaniom Laureatów Nagrody Nobla, Nobel Media dociera do studentów, decydentów oraz wszystkich zainteresowanych osób na całym świecie.

Partnerstwo między ABB i Nobel Media ma na celu dzielenie się wiedzą, inspirowanie ludzi do zaangażowania się w naukę i rzucania nowego światła na największe wyzwania współczesnego świata. ABB wniesie do partnerstwa rozległe doświadczenie w zakresie R&D oraz innowacji.

– Cieszymy się, że mogliśmy zostać Międzynarodowym Partnerem Nagrody Nobla, aby uczcić wizjonerów, którzy kształtują świat i jego przyszłe losy. Głębokie zaangażowanie w innowacje i nowe idee łączą Nobel Media i ABB – powiedział prezes ABB Ulrich Spiesshofer. – Chcemy w ten sposób świętować naukę oraz odkrycia kolejnych pokoleń niezwykłych pionierów. Mamy nadzieję ściśle współpracować z Nobel Media i zaangażować w to ekscytujące przedsięwzięcie naszych klientów, pracowników oraz społeczności na całym świecie.

Wydarzenia i działania Nobel Media obejmują konferencje, wykłady i wystawy, angażujące różne grupy odbiorców m.in. za pomocą popularnych kanałów cyfrowych. Spotkanie Laureatów Nagrody Nobla, w których udział bierze również światowa czołówka naukowców, polityków i myślicieli, odbędzie się w chilijskim Santiago w styczniu 2019 roku.

– Nagroda Nobla przedstawia siłę idei i tworzenie lepszego świata dzięki wiedzy i nauce. Zaangażowanie się w te wartości jest ważniejsze niż kiedykolwiek. Tę odpowiedzialnością dzielimy się teraz z ABB – powiedział Mattias Fyrenius, dyrektor generalny Nobel Media. – Aby stawić czoła największym wyzwaniom współczesnego świata, kluczowe jest wzmocnienie powiązań między środowiskiem biznesowym, politycznym i naukowym. Z dumą ogłaszam więc rozpoczęcia partnerstwa z firmą ABB.


Nobel Media rozpowszechnia wiedzę o osiągnięciach osób nagrodzonych Nagrodą Nobla, a także wzbudza zainteresowanie nauką, literaturą i pokojem zgodnie z wizją i testamentem Alfreda Nobla. Firma dociera do milionów odbiorców na całym świecie dzięki produkcjom wysokiej jakości: oficjalnym kanałom Nagrody Nobla, Koncertowi Nagrody Nobla oraz szeregowi międzynarodowych, inspirujących wykładów wygłaszanych przez Laureatów Nagrody Nobla. Firma zarządza również wieloma licencjami na publikacje, sprzedażą nagrań i prawami do transmisji na żywo z Ceremonii Wręczenia Nagród Nobla

Więcej informacji: www.nobelprize.org, Twitter: @NobelPrize, Facebook: facebook.com/Nobelprize, YouTube: www.youtube.com/nobelprize

Nobel Media®, Nobel Prize® i Nobelprize.org® są zarejestrowanymi znakami towarowymi Fundacji Nobla. Nobel Media AB nie jest bezpośrednio ani pośrednio zaangażowana w proces nominacji ani wyboru Laureatów Nagrody Nobla. Procedury te są poufne i regulowane przez instytucje nadające Nagrodę Nobla.


ABB (ABBN: SIX Swiss Ex) jest technologicznym liderem w sieciach energetycznych, produktach elektryfikacji, automatyce przemysłowej, robotyce i systemach napędowych, obsługującym klientów z sektora użyteczności publicznej, przemysłu oraz transportu i infrastruktury na całym świecie. Kontynuując ponad 130-letnią historię innowacji, obecnie ABB tworzy przyszłość cyfryzacji w oparciu o dwie fundamentalne korzyści: dostarczanie energii elektrycznej z dowolnego źródła do dowolnego punktu poboru oraz automatyzacja przemysłu od etapu pozyskania zasobów naturalnych po gotowe wyroby. Jako sponsor tytularny Formuły E, w której startują wyłącznie sportowe samochody elektryczne, ABB przesuwa granice elektromobilności, wpływając na zrównoważoną przyszłość. Grupa ABB zatrudnia około 147 000 pracowników w ponad 100 krajach świata.


 

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *