
Nowości produktowe
Das Original. Nowy projekt opakowania filtrów Hengst
Z natury rzeczy oryginał jest tylko jeden – to dlatego filtrów Hengst nie da się pomylić z żadnymi innymi na globalnym, niezależnym rynku części zamiennych.
Z nadejściem wiosny Niemiecki producent udoskonalił oryginalne, niebiesko-żółte pudełka, w które pakowane są filtry Hengst. Poza odświeżonym wyglądem pudełko zostało wzbogacone w przydatne informacje:
- oznaczenie typu filtra z piktogramem wskazującym odpowiednią grupę produktów,
- kod QR prowadzący bezpośrednio do karty produktowej danego filtra w katalogu online, gdzie znajdziemy wszystkie istotne informacje (np. zastosowanie, sposób pakowania i wymiary danego filtra).
„Każdy z ponad 2600 filtrów z oferty Hengst dla samochodów osobowych, pojazdów użytkowych, maszyn budowlanych oraz zastosowań morskich, cechuje najwyższa jakość.” – powiedział Oliver Nabrotzky, wiceprezes grupy Hengst. „Klienci i użytkownicy na całym świecie doceniają know-how, jakość, obsługę i partnerskie relacje, które są fundamentem działalności Hengst Filter. Teraz te same standardy możemy przekazać także w nowym projekcie opakowania”.
Nowe pudełko Hengst Filter jest już dostępne na rynku.
0 comments