Napędy i sterowanie

Zawsze UP TO DATE – zwiększamy wartość Twojej inwestycji

By  | 

Długofalowe innowacje to dla nas nieustanne aktualizowanie techniki napędowej, by była up to date, czyli na bieżąco ze zmieniającymi się wymaganiami.

W ten sposób zwiększamy korzyści we wszystkich aspektach utrzymania i optymalizacji produktów, co jest możliwe dzięki ciągłemu transferowi technologii z naszego Działu Rozwoju. Co więcej, robimy to systematycznie, często i bez dodatkowych kosztów, aby w ten sposób utrzymać, a nawet zwiększyć wartość Twoich inwestycji.

Środki smarne dopasowane do przekładni

Środki smarne dopasowane do przekładni

Większy maksymalny moment obrotowy w przekładniach serii 7
Nasz zespół ds. rozwoju ma dobre wieści! Nieustannie optymalizujemy i przesuwamy granice do maksimum – zwiększyliśmy momenty obrotowe dla naszych dużych przekładni z serii 7, dzięki czemu możliwe jest przeniesienie większych obciążeń lub zwiększenie rezerw w celu poprawy niezawodności. W razie konieczności możesz również zastosować mniejszą przekładnię, oszczędzając miejsce i redukując koszty. Co więcej, te zmiany nie wpływają na cenę przekładni.

Dzięki nowym obliczeniom i optymalizacjom dokonanym w odniesieniu do szeregu elementów, określiliśmy na nowo maksymalne momenty obrotowe przekładni F..157, R..167, K..157, K..167 i K..187. Oczywiście są one również zgodne ze wszystkimi niezbędnymi wymaganiami dotyczącymi bezpieczeństwa. Po pierwsze, większe momenty maksymalne przekładni przekładają się na wyższy współczynnik pracy, co z kolei zwiększa niezawodność napędu. Po drugie, planując nowy projekt, w razie potrzeby istnieje możliwość skorzystania z przekładni o mniejszych wymiarach. Oprócz tego nowe współczynniki pracy zwiększają liczbę możliwych kombinacji przekładnia-silnik. Nasze przekładnie i motoreduktory pozwalają Ci zawsze utrzymywać się w ścisłej czołówce producentów, bez generowania dodatkowych kosztów.

KORZYŚCI:

  • Zwiększenie momentu obrotowego o 6-11%
  • Większa niezawodność
  • Twoje urządzenia są zawsze w najlepszej formie
  • W nowych projektach możliwe jest stosowanie mniejszych przekładni
  • Brak kosztów dodatkowych
  • Teraz dostępne dla F..157, R..167, K..157, K..167 i K..187

Środki smarne dopasowane do przekładni
Czy trudno znaleźć odpowiedni olej do przekładni? Wcale nie! SEW-Eurodrive uczynił olej przekładniowy SEW GearOil doskonałym środkiem smarnym, który został opracowany przez specjalistów ds. trybologii dla wszystkich naszych przekładni. Efektem naszych prac jest olej premium, który pozwoli wdrożyć innowacje w Państwa zakładzie. Dzięki temu zużycie przekładni będzie mniejsze, a okres jej eksploatacji dłuższy.
Niezależnie od tego, czy chodzi o przekładnie standardowe, serwo czy przemysłowe – olej SEW GearOil został w 100% opracowany dla każdego rodzaju przekładni. Olej ten charakteryzuje się specjalnym filmem olejowym i powstał w wyniku wieloletniego doświadczenia i długofalowych badań. Olej ten wyróżnia się wydłużoną żywotnością, a tarcie występujące na styku kół zębatych jest znacznie ograniczone. Istotnie wydłuża się również żywotność części zużywających się, takich jak pierścienie uszczelniające i łożyska.

Większy maksymalny moment obrotowy w przekładniach serii 7

Większy maksymalny moment obrotowy w przekładniach serii 7

Ponadto olej przekładniowy SEW GearOil zapewnia ochronę przed korozją, zapobiega uszkodzeniu powierzchni bocznych zębów w wyniku ścierania się oraz zwiększa sprawność. Dzięki temu wysokiej jakości przekładnie utrzymywane są w doskonałym stanie, co zapewni ochronę inwestycji. Olej przekładniowy SEW GearOIl jest dostępny w różnych klasach lepkości – zarówno jako mineralny olej przekładniowy CLP, jak i syntetyczny środek smarny na bazie CLP PG (poliglikol) lub CLP HC (polialfaolefin). Dostępne są również specjalne środki smarne z certyfikacją H1 dla przemysłu spożywczego.

KORZYŚCI

  • Wybranie właściwego środka smarnego w celu zapewnienia optymalnej wydajności przekładni jest teraz niezwykle łatwe
  • Mniej awarii dzięki zapewnieniu ochrony przed nieszczelnościami i ścieraniem się części podlegających zużyciu
  • Do 50% dłuższy okres eksploatacji niż w przypadku olejów konwencjonalnych
  • Dłuższy okres eksploatacji i zmniejszona degradacja przekładni oraz zużywających się komponentów
  • Długoterminowa ochrona realizowanych inwestycji
  • Olej przekładniowy premium dostępny jest w kanistrze (5 lub 20 l) oraz w beczce (205 l), w obu przypadkach z możliwością składowania do 6 lat
  • Dostępność na całym świecie

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *