Napędy i sterowanie

SEW-Eurodrive prezentuje środki ochrony powierzchniowej oraz aseptyczne silniki serii DAS..

By  | 

Dzięki odpowiednim środkom ochronnym możliwe jest zastosowanie naszych napędów w ekstremalnych warunkach środowiskowych. Zastosowanie kombinacji środków ochrony wnętrza oraz powierzchni zewnętrznej gwarantuje optymalną ochronę Państwa silników i przekładni Przygotuj układy napędowe do eksploatacji w wymagających warunkach.

Trwałość napędów dzięki skutecznym środkom ochronnym

Nasze przekładnie oraz silniki oferują nie tylko seryjną ochronę w zakresie normalnych czynników powodujących korozję w środowisku przemysłowym, takich jak wilgotność, oleje, zabrudzenia lub chemikalia. Dodatkowe środki zaradcze oraz zastosowanie specjalnych materiałów umożliwiają wykorzystywanie naszych urządzeń w ekstremalnych warunkach. Dzięki nim możliwe będzie zastosowanie naszych napędów zarówno w środowiskach o niewielkiej wilgotności lub małym stopniu zanieczyszczeń jak też w otoczeniu narażonym na regularne czyszczenie na mokro z użyciem związków kwaśnych oraz ługu.

Nasze środki ochrony powierzchniowej obejmują ochronę podstawową lub opcjonalną na poziomach OS1* do OS3* A dla pakietu ASEPTICplus® standardem jest nawet OS4*.

Pakiet napędowy XCO idzie jeszcze krok dalej. Innowacyjna ochrona powierzchniowa w formie stopu cyny i niklu zapobiega powstawaniu ubytków lakieru, a wyglądem przypomina stal nierdzewną. Ochrona powierzchniowa XCO jest najważniejszym elementem składowym pakietu napędowego XCO. Poza tym pakiet napędowy XCO obejmuje śruby ze stali nierdzewnej, szybkozłącza IS, silniki o stopniu ochrony IP69K itd.

Opcjonalne środki ochrony powierzchniowej zapewniamy nie tylko w zakresie naszych komponentów standardowych. Nasze silniki aseptyczne serii DAS.. idealnie nadają się do wrażliwych higienicznych obszarów produkcyjnych dzięki pakietom napędowym XCO oraz ASEPTICplus® . Dzięki naszym przekładniom w obudowie ze stali nierdzewnej serii RES oraz KES zapewniamy pełną ofertę w zakresie produktów do obszarów wymagających częstego czyszczenia. Odporna na działanie kwasów oraz ługu powierzchnia ze stali nierdzewnej jest łatwa w czyszczeniu i trwała.

Pakiet napędowy XCO

W ramach pakietu napędowego XCO (eXtreme Corrosion Option) oferujemy środki ochrony powierzchniowej, które zostały specjalnie przewidziane do zastosowania w przemyśle spożywczym i napojowym w celu ochrony napędów oraz Państwa produktów nawet przy eksploatacji w ekstremalnych warunkach otoczenia.

Pakiet XCO to innowacyjny środek ochrony powierzchniowej ze stopu cyny i niklu nieszkodliwy dla produktów spożywczych i charakteryzujący się dużą odpornością na korozję. Powłoka jest odporna na zarysowania, a twardość jej powierzchni wynosi 645 HV. Koniec z ubytkami lakieru!

Poznaj więcej informacji na temat różnych środków ochrony powierzchniowej. Przykładowe zastosowania pozwolą na prawidłowy dobór środków ochrony dla Państwa przekładni lub silników.

Pakiet napędowy XCO (eXtreme Corrosion Option): alternatywa dla stali nierdzewnej

  • innowacyjna ochrona powierzchniowa ze stopu cyny i niklu przypominająca wyglądem stal szlachetną
  • środek ochrony powierzchniowej XCO do obudowy silnika; na potrzeby optymalnego wyposażenia higienicznego motoreduktora w ofercie mamy również odpowiednią przekładnię z pakietem XCO.
  • wysoka odporność na korozję oraz bezpieczeństwo zastosowania w przemyśle spożywczym (zgodnie z 1935/2004/WE, LFGB/2005)
  • pokrywane powłoką szybkozłącze IS
  • uszczelniacze wału wyjściowego przekładni wykonane z kauczuku fluorowęglowego
  • zawór odpowietrzający wykonany ze stali nierdzewnej
  • silniki o stopniu ochrony IP69K
  • membrana wyrównawcza ciśnienia w skrzynce zaciskowej silnika
  • przepust kablowy z zaślepkami gwintowanymi w wykonaniu ze stali nierdzewnej
  • wał wyjściowy przekładni ze stali nierdzewnej jako wał pełny, drążony z wpustem lub TorqLOC®
  • wszystkie elementy mocujące przy wale wyjściowym, takie jak osłona, śruby, wpusty, pierścień zaciskowy itd. w wykonaniu ze stali nierdzewnej

Ochrona przeciwkorozyjna (KS)

  • Wszystkie śruby mocujące, które ulegają odkręceniu podczas eksploatacji, wykonane są ze stali nierdzewnej.
  • Tabliczki znamionowe wykonane są ze stali nierdzewnej. Różne części silnika pokryte są dodatkowo lakierem
  • Powierzchnie kołnierza montażowego oraz końcówki wału pokrywane są warstwą tymczasowego środka antykorozyjnego.
  • Opaski zaciskowe – jako dodatkowe środki zaradcze w silnikach z hamulcem.

Środki ochrony powierzchniowej OS

Silniki oraz przekładnie poza standardowymi powłokami lakierniczymi dostępne są w wersji z ochroną powierzchniową OS1, OS2, OS3 lub OS4. Dzięki temu motoreduktor można zastosować w różnych warunkach otoczenia.

Jako uzupełnienie możliwe jest również zastosowanie wykonania specjalnego napędu. W ramach tego wykonania większe zagłębienia w konturach obudowy wypełniane są kauczukiem przed nałożeniem warstwy lakieru.

Zapraszamy na naszą stronę po więcej informacji.

 


 

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *